به گزارش الماس به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، امیرحسین مزروعی با اعلام این خبر گفت: مرکز تماس در ارائه خدمات شهری و اجتماعی نقش اساسی دارد و برای فرهنگسازی در زمینه حل مشکلات عمومی جزو ضروریات امروز جوامع شهری محسوب می شود.
وی با بیان اینکه این مرکز تماس شهروندی از شهریورماه سال جاری آغاز به کار کرده است، افزود: از ابتدای تیر تا پایان مرداد سال جاری ۳۱ هزار و ۷۱۲ درخواست کتبی در قسمت پشتیبانی سامانه «اصفهان من» از طریق مناطق پانزدهگانه شهرداری اصفهان درباره مسائل شهرسازی الکترونیک ثبت شده است.
مدیر شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان یکی از مهمترین ویژگیهای یک مجموعه موفق را رفع مشکل یا درخواست شهروندان در نخستین تماس با مجموعه اعلام کرد و افزود: هر مرکز تماسی که بتواند نیاز و خواسته متقاضیان خود را در زمان تماس اولیه حل کند، عملکرد موفقتری دارد.
انتهای پیام/ف