نه خیلی شلوغ، نه خیلی خلوت؛ این جا نمایشگاه تخصصی است!
نه خیلی شلوغ، نه خیلی خلوت؛ این جا نمایشگاه تخصصی است!
نمایشگاه اصفهان با بازدید بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ نفر به کار خود پایان داد؛ نمایشگاهی که شاهد حضور افراد متخصص و فعال در این زمینه بود.

به گزارش الماس، نمایشگاه اصفهان پلاست با بازدید بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ نفر شب گذشته به کار خود پایان داد؛ محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان که در بسیاری از رویدادها با موج جمعیت بیش از ۳۰ هزار نفر روبرو می شود در چهار روز برگزاری نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست و رنگ و رزین، روزهای آرامی را پشت سر گذاشت، در این باره پای صحبت برخی از مشارکت کنندگان این نمایشگاه نشستیم.

مدیر بازاریابی یکی از شرکت های حاضر در این رویداد با اشاره به سومین سال حضور مجموعه خود در نمایشگاه اصفهان پلاست گفت: سوال غالبی که اکثر دوستان می‌پرسند این است که آیا نمایشگاه شلوغ بود؟ این سوال اشتباه است.

او ادامه داد: شلوغ بودن نمایشگاه فکت مناسبی از بهره وری نمایشگاه نیست، باید بپرسیم آیا درمیان بازدیدکننده‌ها معامله گر متخصص حضور داشت؟

معاون فنی و تولیدی یکی از شرکت های مطرح پتروشیمی حاضر در نمایشگاه اظهار کرد: راهروهای این نمایشگاه مثل برخی از نمایشگاه های عمومی مملو از جمعیت نیست؛ کسی که به اینجا می‌آید برای تجارت آمده نه غرفه گردی!نه خیلی شلوغ و نه خیلی خلوت؛ این شاید توصیف خوبی برای آن چه امسال در چهاردهمین سال برگزاری نمایشگاه اصفهان پلاست دیده‌ام، باشد.

نمایشگاه گردی تا همین پنج سال پیش یکی از لذت های خاص جوان ها بود، گشت و گذاری که اگر قراربود تمام غرفه ها را بگردی، با برخی غرفه داران گپ بزنی زمان زیادی طول می کشید؛ اما امروزه بیشتر مردم برای رویدادی زمان و انرژی صرف می کنند که کسب و کار یا تحصیل و یا دغدغه فکری و تخصصی شان به آن گره خورده است.

انتهای پیام/ف