آیت‌الله رئیسی الگوی عملی مردم‌داری بود
آیت‌الله رئیسی الگوی عملی مردم‌داری بود
امام جمعه کوهپایه گفت: آیت الله رئیسی و آیت الله آل هاشم و شهدای خدمت، الگوهای عملی و مسئول تراز انقلابی بودند؛ ولایت مداری، مردم داری، خدمتگزاری و خستگی ناپذیری از ویژگی‌های بارز این شهیدان والامقام بود.

به گزارش الماس، حجت الاسلام علی‌اکبر جمیاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: صِرف زندگی شعاری؛ کافی نیست بلکه زندگی با ایمان و عمل صالح معنا پیدا می‌کند؛ همه‌ پیامبران، حامل پیام ایمان، تقوا و اطاعت بوده و هیچ اختلافی با هم ندارند ضمن اینکه ایمان تحقیقی در اخلاق و رفتار انسان خودش را نشان می‌دهد.

امام جمعه کوهپایه با اشاره به ویژگی های انسان مؤمن عنوان کرد: مسئول انقلابی، مسئولی است که دارای برنامه بوده و امور مسئول انقلابی، دارای اولویت بندی است این در حالیست که جوان درست و خانواده سالم نیز دارای برنامه و اولویت بندی است.

جمیاری بیان کرد: مسئول انقلابی نباید در برخورد با مردم و جوانان دارای دوگانگی در رفتار و گفتار باشد چراکه دوگانگی رفتار و گفتار باعث بی‌اعتمادی و عدم همکاری می‌شود.

وی افزود: آیت الله رئیسی و آیت الله آل هاشم و شهدای خدمت، الگوهای عملی و مسئول تراز انقلابی بودند؛ ولایت مداری، مردم داری، خدمتگزاری و خستگی ناپذیری از ویژگی‌های بارز این شهیدان والامقام بود.

جمیاری ادامه داد: آیت الله رئیسی هیچگاه تحت تأثیر تمسخرها، طعنه‌ها و تهمت‌ها قرار نگرفت بلکه بیشتر کوشید و مزد اخلاص خویش را از امام رضا (ع) گرفت.

وی گفت: رعایت ادب و اخلاق اسلامی ایشان در مناظرات انتخاباتی و تحمل نامهربانی و تمسخر رقبا بی‌نظیر و حضور بیش از ۷۰ کشور دنیا در مراسم شهدای خدمت، نمایشگاه اقتدار و دیپلماسی موفق دولت محترم بوده است.

امام جمعه کوهپایه متذکر شد: مردم ایران و دنیا با حضور در تشییع و مراسم‌های شهدای خدمت اعلام کردند که نه تنها راه این شهید عزیز را فراموش نمی‌کنند بلکه با قدرت این مسیر را ادامه خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع تعطیلی روز شنبه از سوی مجلس، نیازمند‌ کارشناسی بیشتری است در شرایطی که کشور نیازمند کار و تلاش است تعطیلی آغاز هفته با فرهنگ‌ ایرانی اسلامی همخوانی ندارد.

جمیاری با اشاره به روز مقاومت و پایداری و سالگرد آزادسازی دزفول و آزادسازی جنوب لبنان گفت: روز حمایت از خانواده‌های زندانیان فرصت مغتنمی است تا مردم و نهادهای حمایتی به هر نحو ممکن خانواده‌های زندانیان را دریابند.

انتهای پیام/ج ی