آیین قرعه کشی واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت شهر بادرود برگزار شد
آیین قرعه کشی واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت شهر بادرود برگزار شد
در آیینی با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری اصفهان، قرعه کشی واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت شهر بادرود برگزار شد.

به گزارش الماس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، ‌مهران زینلیان در این آیین به برخی از اقدامات ماندگار شهید رئیسی طی سه سال خدمت اشاره کرد و گفت: به عنوان کسی که در جلسات استاندار و جلسات مختلف حضور داشتم شهادت می‌دهم که شهید جمهور آیت‌الله رئیسی دغدغه مردم را داشتند.

وی ادامه داد: یقین می‌دانم اگر کسی غیر از ایشان بود بسیاری از پروژه‌هایی که امروز در استان اصفهان و کشور به بهره‌برداری رسیده یا در حال اجرا است، قطعاً اتفاق نمی‌افتاد.

زینلیان عنوان کرد: با حمایت و پشتیبانی شهید جمهور آیت‌الله رئیسی پروژه تأمین آب اصفهان از دریای عمان رکورد بین‌المللی پنج کیلومتر در روز را زد و فاز اول آن به پایان رسید و فاز دوم این پروژه بزرگ آبی تا دریا آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در حوزه زیست محیطی با حمایت‌های شهید جمهور آیت‌الله رئیسی در سفر دوم خود به اصفهان پروژه تصفیه گازوئیلی پالایشگاه اصفهان افتتاح شد که میزان گوگرد را از ۱۰ هزار به ۱۰PPM کاهش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های آبی و گردشگری که چندین سال زمین مانده بود در این سه سال احیا شد، همچنین کارخانه ریسباف که قرار بود مانند ۱۳ کارخانه دیگر به عنوان تنها بازمانده میراث صنعتی نابود شود، به مردم بازگشت و قرار است به موزه منطقه‌ای اصفهان تبدیل شود.

زینلیان با بیان اینکه در دولت سیزدهم خارج کردن منابع آلاینده غیرمتحرک با بسته‌های تشویقی نیز پس از سال‌ها محقق شده است، تصریح کرد: در این خصوص اواخر سال گذشته ۴۷ کوره آجرپزی از شعاع ۵۰ کیلومتری شهر اصفهان خارج شد و برای مابقی صنایع کوچک آلاینده نیز بسته محیط زیستی تعریف شده است تا آلایندگی خود را به حداقل کاهش دهد.

گفتنی است معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در جریان سفر به شهرستان نطنز از پروژه طرح نهضت ملی مسکن این شهر نیز بازدید کرد.

همچنین نماینده مردم نطنز ، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان نیز معاون عمرانی استانداری اصفهان را همراهی کردند.

انتهای پیام/ف