به گزارش الماس به نقل از روابط عمومی دامپزشکی، حمید سبکتکین سرپرست امور اداری، رفاه و پشتیبانی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان اظهار کرد: در راستای الکترونیکی کردن پرونده های پرسنلی با هدف قابلیت بازیابی آسان و دسترسی سریع به اسناد و امکان بهره برداری از اسناد به صورت غیر متمرکز و از راه دور با رعایت استانداردهای ایمنی و حذف عملیات تکراری و غیرضروری از اواخر سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی لازم به منظور تهیه نرم افزار و خرید تجهیزات مورد نیاز برای آرشیو پرونده های الکترونیکی صورت پذیرفت و در مرحله اول نسبت به تهیه فایل اکسل و اختصاص کد به هر پرونده پرسنلی به منظورحذف نام افراد از روی پرونده اقدام شد.
وی گفت: پالایش تمامی پرونده های پرسنلی براساس معیارهای چهارده گانه و دسته بندی بر اساس تاریخ مدارک صادر شد و پس از بررسی پرونده های جاری و سابق پرسنلی، جدا سازی و پالایش پرونده های پرسنل خروجی، اطلاعات کلیه پرسنل در نرم افزار آرشیو با استفاده از حکم کارگزینی ثبت و در مرحله بعد کلیه صفحه های پالایش شده اسکن، در نرم افزار بارگذاری و تاریخ و نوع مدرک و شماره نامه در آن درج شد.
سبکتکین، مدارک خروج از خدمت، احکام کارگزینی، حقوق و دستمزد، ارزشیابی، بیمه و بازنشستگی، مکاتبات، مرخصی، نقل و انتقالات، انتصابات، تشویقات، تخلفات، ایثارگری، مدارک تحصیلی و مدارک استخدام را از معیارهای چهارده گانه این طرح برشمرد.
سرپرست امور اداری، رفاه و پشتیبانی اداره کل دامپزشکی استان در پایان از تلاش صمیمانه و یکساله کلیه پرسنلی که در این فرایند نقش داشتند تشکر و قدردانی و خاطرنشان کرد: این حرکت گام بلندی در راستای اهداف دولت الکترونیک بوده و پیش زمینه دستیابی به اهداف مهمتری در بدنه دامپزشکی استان اصفهان است.
انتهای پیام/