امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۳ هزار ۵۸۸ نفر
امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۳ هزار ۵۸۸ نفر
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه به تعداد سه هزار و ۵۸۸ نفر امداد رسانی شده است، هزار و  ۴۲۵ نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کرده و همچنین  هزار و ۸۴۷ نفر به بیمارستان منتقل شدند.

بمانعلی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار الماس اظهارکرد: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه  در مجموع به سه هزار و ۴۶۶ مورد حادثه اتفاق افتاده، توسط جمعیت هلال احمر استان خدمات ارائه شده است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان افزود: در این مدت ۹۵ خانواده و  15هزار و ۶۹۸ نفر دچار حادثه شده و شش هزار ۵۲ نفر مصدوم و تعداد ۱۵ هزار و ۵۱۸ نفر آسیب دیده اند.
وی افزود: به تعداد سه هزار و ۵۸۸ نفر امداد رسانی شده است و در این مدت هشت ماه هزار و  ۴۲۵ نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کرده و همچنین  هزار و ۸۴۷ نفر به بیمارستان منتقل که در حین انتقال سه نفر فوت شدند.
یوسفی با بیان اینکه هزار و ۳۳ نفر اسکان داده شده‌اند، اذعان کرد: چهار هزار و پنج تیم عملیاتی در این مدت فعالیت داشته  و تعداد ۱۱ هزار و سه نفر نیرو شامل پزشک، پرستار، نجاتگر، امدادگر به خدمت رسانی مشغول بوده اند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان افزود: ناوگان ترابری به کارگیری شده در حوادث شامل دو هزار و۸۶۴  آمبولانس، ۴۶۱ دستگاه خودرو نجات تیپ یک و دو، ۱۳۱ خودرو کمک دار سبک، شش دستگاه خودرو کمک دار سنگین، یک دستگاه خودرو ارتباطات، چهار دستگاه سیستم اطفاء حریق،۵۲ ست سبک نجات و ۸۰ عدد ست هیدرولیک نجات و ۱۲ عدد ست کوهستان، چهار ست غواصی، ۱۸ دستگاه لجن کش و موتور پمپ و ۲۵  قایق استفاده شده است.
انتهای پیام/ ج ز

  • نویسنده : فرزانه علیخانی