به گزارش الماس، فرشاد مستأجران توضیح داد: سازمان مدیریت پسماند قراردادی با عنوان تمدید برنامه ممیزی سیستم شامل پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه و سیستم رضایت مندی مشتریان منعقد کرده که شامل گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه ای( IMS ) است و بطور همزمان دارای سه استاندارد شامل ISO9001:2015سیستم مدیریت کیفیت، ISO 14001:2015 سیستم مدیریت محیط زیست و)ISO 45001:2018 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای) و برنامه رضایت مندی مشتریانISO10004:2018)) است
وی با اشاره به اهداف این برنامه، ادامه داد: جلوگیری از حوادث کاری، بیماری های شغلی، بالابردن سلامت، پشتیبانی از محیط زیست و همچنین بالا بردن اعتماد و رضایت مشتریان با ارائه مجوزهای مورد نیاز در جهت انطباق با قوانین داخلی و بین الملی اجرا از جمله اهداف این برنامه است.
معاون برنامه ریزی و پژوهش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به این که برنامه رضایت مندی مشتریان برای اولین بار است در جهت تحقق بالابردن اعتماد و رضایت مشتریان و شناسایی مشکلات و عدم رضایت مندی شهروندان انجام می شود، اضافه کرد: این برنامه می تواند به طور مستمر انتظارات مشتریان فعلی و بالقوه را شناسائی و سیستم مناسبی برای جمع آوری واقعی و صحیح داده ها را ایجاد کند و منجر به ایجاد سیستمی علمی برای تجزیه و تحلیل داده ها ودریافت بازخورهای مناسب برای بهبود شود تا در نهایت بر اساس آن بتوان توقعات به موقع مشتریان را تشخیص داد و رضایت آن ها را سنجید.
وی در پایان یادآور شد: با توجه به ارزیابی و بررسی های انجام شده و نیاز به یکپارچه سازی همه فرآیند ها ، برآورد انتظارت و جلب رضایت شهروندان در راستای حفظ محیط زیست سازمان دریافت این گواهی نامه ها را ضروری دانسته و دستور به انجام آن داده شده زیرا سازمان خود را به جامعه و مشتریان متعهد می دانند و در تلاش هست تا محصول و خدمتی را ارائه کنند که منطبق با خواسته مشتریان و خود سازمان باشد.
انتهای پیام/