بازگشایی راه‌های استان اصفهان با ۸۰۰ نفر نیروی عملیاتی/ استفاده از ۴۰۰ تا ۵۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات
بازگشایی راه‌های استان اصفهان با ۸۰۰ نفر نیروی عملیاتی/ استفاده از ۴۰۰ تا ۵۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: شدت بارش ها در غرب و شمال غرب بیشتر بود و اکیپ های راهداری  با ۴۰۰  تا ۵۰۰ دستگاه ماشین‌آلات نسبت به عملیات برف روبی، یخ زدایی و گشت راهداری در حوزه استحفاظی اقدام کردند.

مهدی فقهی در گفت‌وگو با خبرنگار الماس اظهارکرد: با توجه به شدت بارش ها در مناطق مختلف استان از جمله جنوب غرب، غرب، شمال و شمال شرق وجنوب عوامل راهداری از بعد ازظهر پنجشنبه تا بعد از ظهر جمعه در حوزه‌های استحفاظی مستقر شدند و اقدامات عملیات برف روبی و یخ زدایی در مناطق مختلف استان را انجام دادند.
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: شدت بارش ها در غرب و شمال غرب بیشتر بود و اکیپ های راهداری  با ۴۰۰  تا ۵۰۰ دستگاه ماشین‌آلات نسبت به عملیات برف روبی، یخ زدایی و گشت راهداری در حوزه استحفاظی اقدام کردند.
وی در ادامه اذعان کرد: در شرایط آماده باش در مناطق مختلف از ۸۰۰ نفر نیروی عملیاتی و استقرار حدود ۶۳ پایگاه ثابت و سیار راهدار خانه در راه های سطح استان استفاده شد و با اقدامات انجام شده تمام راه های استان باز است، در راه های اصلی اقدامات لازم انجام شده و در راه های روستایی بر اساس اولویت بندی در حال تکمیل عملیات برف روبی هستیم.
فقهی افزود: در مناطقی که برودت هوا زیاد بوده و گردنه ها و نقاطی که  قوس و شیب تند داشته شن و نمک پاشی شده و با استقرار در مکان های صعب العبور  و محورهای مواصلاتی در مواقع مورد لزوم برف روبی و یخ زدایی انجام شده است.
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان در ادامه توصیه کرد: افرادی که قصد عبور و سفر در مناطق کوهستانی دارند با مرکز مدیریت راه ها با شماره ۱۴۱ تماس داشته باشند تا از وضعیت راه ها اطلاع حاصل کنند، لباس گرم و پوشش مناسب، سوخت کافی، برف پاک کن مناسب و در مناطق صعب العبور زنجیر چرخ داشته باشند و به توصیه های پلیس راه و عوامل راهداری توجه کنند.
انتهای پیام/ج ز