به گزارش الماس به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ محمد نوید متقی گفت: هر ساله طبق دستورالعمل سازمان امداد و نجات، کمیته استانی اعطاء و ارتقاء درجه بررسی مدارک دورههای آموزشی و حضور در عملیات های امداد و نجات، مشارکت در برنامهها و فعالیت های داوطلبانه و … تشکیل میشود.
متقی افزود: در این کمیته، درجات امدادگران با نظر نماینده سازمان امداد و نجات، تایید و سپس در صورت کسب نمره حد نصاب، درجه فرد برای ثبت در سامانه امدادیار بارگزاری خواهد شد.
وی اظهار کرد: اعطاء درجات امدادگران و نجاتگران برای ارتقاء امدادگران، ایجاد انگیزه و رقابت سالم در کسب آموزش، ساماندهی و ارتباط مستمر با آنان صورت میپذیرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به ابلاغ سازمان امداد و نجات کشور به استانها مبنی بر برگزاری کمیته استانی گفت: طی سه روز در تاریخ ۲۲، ۲۳ و۲۴ مهرماه، پرونده نجاتگران ۲۶ شعبه استان مورد بررسی قرار میگیرد.
گفتنی است دوازدهمین مرحله کمیته استانی اعطاء و ارتقاء درجه امدادگران و نجاتگران استان با حضور نمایندگان سازمان امداد و نجات، نماینده مدیرعامل،معاونت امداد ونجات، حراست و بازرسی استان تشکیل میشود.
انتهای پیام/ف