برگزاری نوزدهمین کنفرانس ملی آموزش ریاضی ایران در اصفهان
برگزاری نوزدهمین کنفرانس ملی آموزش ریاضی ایران در اصفهان
نوزدهمین کنفرانس ملی آموزش ریاضی ایران و پنجمین همایش ملی دانش آموزش محتوا در آموزش ریاضی در اصفهان با حضور اساتید برجسته و نامی این رشته از کشور شروع به کار کرد.

به گزارش الماس، محمدرضا ابراهیمی صبح امروز در نوزدهمین کنفرانس ملی آموزش ریاضی ایران و پنجمین همایش ملی دانش آموزش محتوا در آموزش ریاضی اظهار کرد: در دوره ای، اول گرایش کیفی به درس ریاضی بود اما در سال های اخیر اینگونه نیست و گرایش زیادی به ریاضی نداریم که دلایل متعددی دارد.
مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان اصفهان تصریح کرد: البته با تلاش هایی که انجام شد در سه سال گذشته در استان اصفهان رشد دو تا سه درصدی گرایش به ریاضی کیفی را در دوره متوسطه دوم داشتیم.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: باید در دبستان دانش‌آموزان را عاشق ریاضی کنیم و دانش آموز بداند گره حل خیلی از مسائل در ریاضی است و ما باید به نحوی عمل کنیم که این اتفاق بیفتد و در درجه اول باید معلم ها را آگاهی دهیم و خانواده ها را همراه کنیم.

*دانشگاه فرهنگیان اصفهان ۳۱۷ دانشجو در گروه ریاضی دارد

در ادامه حمید رضا کاشفی اظهارکرد: در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان ٩ عضو هیات علمی تمام وقت داریم و حضور چهار عضو هیات علمی آموزش ریاضی نکته برجسته این دانشگاه است.
معاون دانشگاه فرهنگیان اصفهان گفت: دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان هفت هزار و ۴۰۰ دانشجو در ۱۹ رشته و در گروه ریاضی ۳۱۷ دانشجو دارد.

به گزارش الماس، نوزدهمین کنفرانس ملی آموزش ریاضی ایران و پنجمین همایش ملی دانش آموزش محتوا در آموزش ریاضی در اصفهان با حضور اساتید برجسته این رشته از کشور شروع به‌ کار کرد.
در حاشیه افتتاحیه این مراسم از زهرا گویا از برجسته‌ترین چهره های ریاضی ایران تجلیل شد و مدیرکل اداره آموزش و پروش استان اصفهان پیام وزیر آموزش و پرورش به این کنفرانس را قرائت کرد.

انتهای پیام/ج