به گزارش الماس، احمدرضا طحانیان گفت: از منظر زیر ساختها و امکانات آسایشی و رفاهی برای مشارکتکنندگان و بازدیدکنندگان میتوان گفت که اصفهان در این زمینه و در مقایسه با سایر سایتهای کشور پیشرو به حساب میآید، در یک سال گذشته و از زمانی که مدیریت این شرکت تغییر کرد تلاش شده با همفکری، همراهی و هماندیشی با متخصصان و طراحان کسب و کار، چشمانداز مناسب و افق پیشروی شرکت را تعریف کنیم و باور داریم نمیتوان در فضای کسب و کار بدون چشمانداز گامهای رو به جلو و توسعه محور را محقق کرد.
وی افزود: یکی از مهمترین اهداف برنامه چهار ساله این شرکت توسعه برند است تا تصویر بسیار مناسب و در شان از سایت نمایشگاه اصفهان در ذهن مخاطب ایجاد کند. این دغدغه همیشه در نمایشگاه اصفهان به صورت خاص و سایر شرکتها وجود داشته که مخاطبان چه تصویری از آن شرکت در ذهن دارند، از این جهت در حال تلاش هستیم تا در گام نخست تصویر سابق را در بازسازی و در مرحله بعدی تصویر جدید نمایشگاه اصفهان که براساس سند چشمانداز در حال شکلگیری و تعریف است در ذهن مخاطبان و خصوصا ذینفعان نمایشگاه اصفهان قرار داده شود.
مدیرعامل نمایشگاه بینالمللی اصفهان خاطر نشان کرد: توسعه شبکه سازی کسب و کارها از دیگر اهداف کلان برنامه چهار ساله شرکت نمایشگاه بیناللملی اصفهان است. با برگزاری نمایشگاهها شبکهسازی انجام میشود و صاحبان کسب و کار موفق به ارتباطات جدید، گفتگو با متخصصان و فعالان تجاری میشوند اما در چشمانداز جدید ما به دنبال توسعه این ارتباطات و شبکهسازی هستیم، ارتباطاتی که بسیار با ارزش هستند و تنها از طریق توسعه شبکهسازی میتوان پتانسیلها و ظرفیتهای آن را به خوبی حفظ و گسترش داد این شرکت در نظر دارد در حوزه صادرات علاوه بر نمایش توانمندیها، بین شرکتهای مدیریت صادرات با شرکتهای تولیدی، اتصال موثرتری برقرار کند و با شبکهسازی بین آنها به توسعه فرهنگ صادراتی در تولید محصولات ایرانی کمک کند.
طحانیان بیان کرد: نمایشگاه بینالمللی اصفهان با یادآوری به این که چشمانداز تعریف شده شرکت ایجاد پل ارتباطی بین سه حوزه تولید، تجارت و صادرات است و در سه حوزه یاد شده با ابزار رویداد نقش آفرینی خواهد کرد، نقش خود را در دوره جدید تعریف کرده است باور داریم تکیه و تمرکز روی هر کدام از سه محور، ما را با توسعه اقتصادی روبرو میکند و نمیتوان تنها به تولید، تجارت و صادرات اندیشه کرد در این رابطه در تیرماه سال جاری نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار و فرانچایز با ۳۲ حوزه تحت شمول برگزار خواهد شد که یکی از اهداف آن تجاریسازی صادراتی است باور داریم تعریف جدید از نقش نمایشگاه اصفهان در این نمایشگاه و در ارتباطات با نمایشگاه فرانچایز که دغدغهای جز شبکهسازی تجاری و متصل کردن سه ضلع تولید، تجارت و صادرات خواهد بود را ندارد.
احمدرضا طحانیان گفت: مهمترین نکته در برگزاری اولین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار به مخاطبان و بازدیدکنندگان این رویداد ارتباط دارد براساس نظرسنجیهای انجام شده در نمایشگاههای بینالمللی و تخصصی برگزار شده و ثبت اطلاعات بازدیدکنندگان با عنوانهای مختلف را میتوان به عموم شهروندان، متخصصان، کارشناسان یک حوزه و مدیران همان صنعت دستهبندی کرد، در صورتی که مخاطبان برگزاری نمایشگاه فرانچایز صاحبان کسب و کارها هستند. درک این نکته از سوی فعالان اقتصادی و مدیران بسیار مهم و با ارزش است نمایشگاه فرانچایز مخاطبان بسیار متفاوتی خواهد داشت افرادی که در سالهای طولانی و براساس کسب دانش، خلق ثروت و تجربه در یک حوزه کاری مشغول فعالیت بودند و حال به دنبال توسعه کسب و کار خود هستند و راهی برای برون رفت از ایستایی شغلی و درآمدی را میجویند.
مدیرعامل نمایشگاه بینالمللی اصفهان متذکر شد: بدون شک نمایشگاه فرانچایز میتواند یاریگر و بهبود دهنده فعالیت اقتصادی چنین افراد حقیقی و حقوقی باشد. فعالان اقتصادی که دیگر و به صورت تک بعدی به فکر تولید نیستند، تنها به تجارت اندیشه نمیکنند و صادرات را تنها ابزار کسب درآمد محاسبه نمیکنند. در این نمایشگاه ما با چهرههای حقیقی و حقوقی روبرو خواهیم شد که محور فکر و اندیشه آنان توسعه تجارت و کسب و کار است.
انتهای پیام/ف