در راستای سیاست های بازاریابی و مارکتینگ باشگاه صورت گرفت
در راستای سیاست های بازاریابی و مارکتینگ باشگاه صورت گرفت
روز شنبه ۲۱ خرداد ماه با حضور احسانی مدیر عامل باشگاه، منوچهری مدیر عامل شرکت تبلیغاتی نمونه و پورپیرعلی دبیر کمیته بازاریابی باشگاه جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص ظرفیت های تبلیغاتی باشگاه و راهکارها و شیوه های در آمد زایی، در محل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن برگزار شد.

به گزارش الماس؛ در این جلسه مقر گردید برنامه های پیشنهادی در سه محور کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت در قالب پیش طرح به باشگاه ارائه و در جلسه آتی مورد بحث قرار گیرد.
شرکت نمونه یکی‌از بزرگترین شرکت‌های تبلیغاتی استان است که حدود ۹۰ درصد از تبلیغات محیطی استان را در اختیار دارد .
دارا بودن کادر مجرب، متخصص و نخبه و حرکت در مسیر برند سازی شرکت‌ها و آشنا بودن به فضاهای تبلیغاتی از شاخص هایی است که‌ منجر به انتخاب این شرکت برای مذاکره گردیده است.
جلسات تخصصی تر با حضور کارشناسان و مشاوران باشگاه و شرکت نمونه تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/