راهبران آموزشی – تربیتی بال‌های توانمند مقطع ابتدایی در مدارس چندپایه و عشایری استان اصفهان هستند
راهبران آموزشی – تربیتی بال‌های توانمند مقطع ابتدایی در مدارس چندپایه و عشایری استان اصفهان هستند
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: وزارت آموزش و پرورش تا دورترین نقاط کشور و اعماق شهرها و روستاها گسترده است و این فرصت خیلی مهمّی است؛ راهبران آموزشی - تربیتی همین فراهم‌کننده بستر مناسب این فرصت و بال‌های توانمند آموزش ابتدایی در دورترین مدارس چندپایه و عشایری استان هستند.

به گزارش الماس به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، جلسه توجیهی راهبران آموزشی – تربیتی جدید انتصاب سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، با حضور معاون آموزش ابتدایی و رئیس اداره آموزش ابتدایی دوره دوم اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.

وجیه فاضل معاون آموزش ابتدایی در این نشست با اشاره با اشاره به سخن مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) اظهار داشت: آموزش به‌روز رسالت آموزش و پرورش و کار عظیمی است؛ این رسالت فقط یک تعلیم عادّی و معمولی نیست بلکه تعلیمی بنیادین است و خوشبختانه زمینه‌ی این کار هم برای آموزش و پرورش مهیّا است.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش تا دورترین نقاط کشور و اعماق شهرها و روستاها گسترده است و این فرصت خیلی مهمّی است؛ راهبران آموزشی تربیتی همین فراهم‌کننده بستر مناسب این فرصت و بال‌های توانمند آموزش ابتدایی در دورترین مدارس چندپایه و عشایری استان هستند.

فاضل تاکید کرد: فرایند مصاحبه انتخاب راهبران آموزشی تربیتی نشان داد که بهترین و توانمندترین افراد انتخاب شده‌اند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: رسالت شما نظارت بر جریان تعلیم و تربیت بر مدارس چندپایه و عشایری و تلاش شبانه‌روزی برای کیفیت‌بخشی به مسئله مهم آموزش برای دانش‌آموزان این مدارس است.

علیرضا سلطانی رئیس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: امسال شاهد جوان‌گرایی در جذب راهبران آموزشی تربیتی هستیم و ترکیب نیروی جوانی و تخصص آموزشی بدون شک عامل رشد دوچندان نظارت و کیفیت‌بخشی به مدارس چندپایه و عشایری خواهد بود.

وی در ادامه با مرور برخی از موارد دستورالعمل انتصاب راهبران خاطرنشان کرد: حیطه عملکرد راهبران آموزشی تربیتی شامل کلیه عناصری است که فرایند تدریس و یادگیری را در بر می‌گیرد؛ همه این فعالیت‌ها باهدف به حداکثر رساندن رشد حرفه‌ای معلم و در نتیجه کسب بهترین نتایج از برنامه‌های آموزشی است.

انتهای پیام/