سیستم مدیریت یکپارچه در خدمت نیازها و خواسته های شهروندان
سیستم مدیریت یکپارچه در خدمت نیازها و خواسته های شهروندان
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از برگزاری نشست بررسی پروژه پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه و سیستم رضایت مندی مشتریان خبر داد.

به گزارش الماس، غلامرضا ساکتی با اشاره به این که این نشست در راستای جاری سازی استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت، سیستم مدیریت محیط زیست و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای و برنامه رضایت مندی مشتریان برگزار شد، بیان کرد: این برنامه با هدف جلوگیری از حوادث کاری، بیماری های شغلی، بالا بردن سطح سلامت، پشتیبانی ازمحیط زیست و افزایش اعتماد و رضایت مشتریان و در جهت انطباق با قوانین داخلی و بین الملی اجرا می شود.

وی با اشاره به ارزیابی ها و بررسی های انجام شده در زمینه اجرای این پروژه ها افزود: نیاز به یکپارچه سازی همه فرآیند ها، برآورد انتظارات و جلب رضایت شهروندان در راستای حفظ محیط زیست از جمله اولویت های ضروری سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان است چرا که این سازمان خود را به جامعه و مشتریان متعهد می داند و در تلاش است تا محصول و خدمتی را ارائه کند که منطبق بر خواسته ها و نیازهای  سازمان و مشتریان آن باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به اهمیت استقرار سیستم مدیریت یکپارچه فعالیت های سازمان به سمتی هدایت می شود که استقرار این سیستم تسهیل شود و دراین راستا ضمن اصلاح فرآیند انتقال دانش، جلسات مستمر و اولویت بندی اقدامات در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم با استقرار این سیستم ها، ضمن آسیب شناسی کلیه فرآیندها، به تسهیل و بهبود آن ها کمک کنیم.

انتهای پیام/