پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه ساماندهی گذر و میدان ابوذر
پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه ساماندهی گذر و میدان ابوذر
مدیر منطقه ١١ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساماندهی گذر و احداث میدان ابوذر با هزینه‌ای بالغ بر ٣٢٣ میلیارد ریال در حال اجرا قرار دارد، گفت: این پروژه تا کنون حدود ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش الماس به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، مهدی غلامی اظهار کرد: ساماندهی گذر و احداث میدان ابوذر از جمله پروژه‌های شاخص شهری در منطقه ١١ به شمار می‌رود که با جدیت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه اقدامات مختلفی در حال انجام است، افزود: از جمله این اقدامات اجرای سنگ‌فرش به طول شش هزار و ٨٣٠ متر مربع، اجرای جدول سنگی به ضخامت ۱۲ سانتی‌متر و به مساحت ۸۵۰ متر مربع و اجرای کانیوو سنگی به طول ۱۰۲۵ متر است.

مدیر منطقه ١١ شهرداری اصفهان با اشاره به خاک‌برداری به حجم یک هزار و ۵۰۰ متر مکعب در اجرای این پروژه گفت: در جریان این عملیات عمرانی ۶۵ حلقه چاه و چاهک جهت دفع آب های سطحی احداث شده است.

وی بیان کرد: استفاده از ۸۳۶ متر مکعب بتن، تهیه و نصب ۵٢ عدد چراغ دکوراتیو و تهیه و نصب ۵۱۲ مانع سنگی از دیگر اقدامات انجام شده در جریان اجرای این عمیات عمرانی است.

غلامی با اشاره به هزینه اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: ساماندهی گذر ابوذر و احداث میدان با هزینه‌ای بالغ بر ٣٢۴ میلیارد ریال در حال اجرا است و تا کنون حدود ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/ی