بررسی و رفع مشکلات پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان اصفهان
بررسی و رفع مشکلات پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان اصفهان
در راستای بررسی و رفع مشکلات پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در شهرستان اصفهان، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش الماس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه معاونین این اداره‌کل با نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.در این نشست که به میزبانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد، ضمن بررسی طرح‌های عمرانی و اجرایی حوزه راه و شهرسازی و وضعیت اعتباری طرح‌های در دست اجرا، جهت رفع موانع، راهکارهایی ارائه شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان هدف از این نشست مشترک را تعامل و همکاری به منظور بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی این شهرستان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه حوزه راه و شهرسازی سهم بسیاری در امور روزمره زندگی مردم دارد، افزود: این اداره‌کل همواره در تلاش بوده تا در تمامی امور با استراتژی عمل کرده و با پیگیری و جذب اعتبارات، تمامی پروژه‌های اولویت‌دار که بر بهبود زندگی مردم عزیز تاثیر بسزایی دارد را به سرانجام برساند و بحمدالله نتایج بدست آمده از عملکرد سال‌های اخیر در قیاس با سال‌های گذشته نشان از موفقیت حاصل شده در این حوزه بوده است.

قاری‌قرآن با بیان این مطلب که رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف، رضایت مردم را در پی دارد، گفت: به لطف خدا در امر توسعه خدمت‌رسانی به مردم شهرستان اصفهان، تصمیمات ویژه‌ای اتخاذ شده است.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات مسکن از جمله اولویت‌های کاری این اداره‌کل است، ضمن ارائه راهکارهایی جهت رفع مسائل پیرامون اجرای طرح‌نهضت ملی مسکن، از معاونین تحت امر خویش خواست مباحث و مشکلات را با سرعت پیگیری و اقدامات لازم را برای رفع موانع بعمل آورند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف جهت سرعت بخشیدن در روند اجرایی پروژه‌ها تاکید کرد و گفت:همت و غیرت به همراه تلاش و کوشش تمامی دست‌اندرکاران برای اتمام پروژه‌ها ستودنی است.

انتهای پیام/ف